Fest för hela slanten :D

Åh underbart å festa me dom bästa i hela världen!
Vi kommer att få en s¨n jäkla kul kväll, kommer ju få träffa krille me ;D
Är redan full å snurrig, ett undet att jag träffar tangenterna ;P hehehe..
Mne upp å joba imårrn, tråk som fan! vill inte!!!!!!!!!!!!!! Usch!!!! är så tråkigt å ensamt!! :'(

red luciatåg me snyggzia igår :D hon var så duktig, skulle eg tävls imårn, men kommer it å gå, dels för att jag dtricker ikväll + att jag måste få sova om jag skaorka upp å jobba å klara av å köra hem utan å somna ;( '

Attans, kom just på attjjag glömt å dricka min noni idag :(( it för att jag vet att de funkar, men va fan. värt å prova iaf ;D

Nu ska vi fara å käka pizza sen dra till Erri å bli ännu fullare :DD hehehe :)  så kul =) är på bra humör som fan idag :D flera anledningar till de :DDD hehe...

Jobbade iorse också, i stallet, å somnade när jag kom hem :p så blev sen till sara å hon blidde sur ;)hihi

men nu ska jag draaaaa.... PUSS HEJ!!!!!!

Kommentarer
Postat av: emma

o inte fick emma följa o festa..

2007-12-14 @ 21:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback