Ryggproblem...

Nån som vill byta rygg med mig?? Har ont men än vad jag inte har ont, har varit dåligt hela helgen, värst är de å köra bil till jobbet, då jag måste sitta stilla i samma läge för länge :S Fattar it va problemet är...

Red Carlo igår, trevlig ponny :)
Maria Ö var och masserade och lasrade zia idag, hon var mkt bättre än sist, vi fick MVG på hemläxan ;) haha.. Så nu blir de å fortsätta å massera på lite nya ställen så kommer maria den 14 dec å kollar igen.. Å kan ju inte vara sämre på läxan denna gången ;D hehe..

Ska ta å köpa mig en flaska me Noni också, kanske de löser nått av mina problem ;P haha, typ mitt ryggont, knäont, järnbrist å dåliga blodvärden (å säkert nå mer), kanske de hjälper mot nått ;P

Sitter på jobbet nu, såg nyss julkalendern, verkar vara en hyffsad kalender iår :D Nu ser jag bingolotto fram tills stockholm horse show börjar på 24:an.. ;D Såg dressyr och hoppningen  innan, Brink å Briar vann ju såklart dressyren ;P som alltid, å i hoppningen kom bästa svensk 2:a, Erika Lickhammer tror jag hon hette =)

Nu ska jag ses om jag får igång nå spel på internet som jag kan fördriva tiden med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback