Stackars liten!

Usch, inatt när jag körde hem från jobbet så höll jag på å köra på en räv :S Stackarn, den såg helt livrädd ut, å som tur var var de it så halkigt så jag hann stanna!
Idag har jag varit hos sus och fixat stallet =) sen vart de massa ÄRF me :P Signe har ju ploppat ut sin lilla bebis nu också ;) hoho.. En liten och kraftig sak ;) Ett sto me andra ord ;) haha.. Var ut på ängen och snögalopperade me Ebba ochså =) de tyckte hon var skit kul =) haha, hon bockade å de har hon aldrig gjort me mig förr ;P kul å se lite glädje i hästarna :D Donna och Carlo tyckde de var minst lika kul som Ebba :D
Banhoppning imårrn å kurs i helgen :D KUL! :D:D
image43 image44
Signes Hemlis och Assies Bonus ;D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååh så söt! :D

Postat av: Anna K

Din fras "ploppat ut" tyckte jag var väldigt intressant!! ;) hahaha

2007-11-21 @ 21:26:14
URL: http://krokodilanna.blogg.se
Postat av: natta

hahaha, jag vet anna ;P

2007-11-21 @ 21:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback