Suck!

Gick bedrövligt å rida idag igen.. :S Är så jobbigt å tråkigt när de bara går dåligt hela tiden :(
Blir å rida dressyr imårrn, sista dagen på kursen, för de är där alla problem sitter, funkar de it i dressyren så funkar de it annars heller :S
Har då blivit en heldag i stallet idag, inte hunnit me nått annat, var hem en sväng vid 17.30 å käkade lite middag, sen bar de upp till stallet igen kl 19 å ta in hästarna.. Stiga upp tidigt imårrn me på jour å sen barnridning på skyltsöndag :S Hatar barnridning!!!!!! :@
Å luleå förlorade idag igen, i sudden, men dock ändå en förlust :'(

Kommentarer
Postat av: L

Åh..jag kommer ihåg när jag red när jag var liten..gick väl i fyran lr nåt.. det va superkul! Förresten, ifall man väger för mkt, jag väger alltså över 90 kilo, får man rida då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback