Trött och sliten..

är jag idag, har varit en jobbig helg, men de var värt att vara lite extra slitet idag :P haha.. Var ut på tresco igår å förfestade hemma hos erika med karin, erika, robert å joel.. Vi spelade lite singstar och drack vin och lite annat smått å gott =D Tresco hade öppet lite extra länge dagen till ära (var ju halloween) ;) haha.. Var väl hemma efter 03 typ, trött som satan, hade ju varit upp å jobbat tidigt! Började i luleå halv 8 igår, men me lite sprit i kroppen lyckades jag hålla mig vaken hela kvällen ;P hahaha... streg upp vid halv ett idag typ.. Mådde faktiskt riktigt bra :P å tur var de efterssom jag skulle hit till jobbet , hade inte varit kul  å köra bil hit å sen jobba bakis :P Men kände när jag åt i "morse" att jag inte mådde helt 100 :P haha, men skit samma.. Var ju kul igår!

Har varit lite dålig på att uppdatera här ett tag nu, men de ska de bli ändring på! Har haft så mkt att göra, har haft hand om sus stall i nästan 1v. Vatine har hunnit me å bli halt också :( mest troligt en hovböld.. hoppas hon blir bättre snart, är inte speciellt kul å se henne halta omkring sådär :S Har inte kunnat ta hand om henne på flera dagar pga jobb :/ Menmen, var rätt kul å jobba på coop i måndags å fredags =) roligare å jobba där än här i sundis, där har mandå nån å prata me iaf, här e jag helt sj :/ trist! Menmen, nu ska jag gå å spola isen..

Puss hejs

Ps. Såg rebels match mot överkalix igår, dom vann me 11-1 :P känns s0om att dom e lite bättre denna säsong än den förra :P Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback