:D

Åh de gick så bra å rida igår :D Vatine skötte sig så himla bra, fast de var en lite svår övning för henne, men hon försöker hela tiden göra sitt bästa <3
Gick bra i tisdags också, men igår gick det nog snäppet bättre ;D

Luleå förlorade igår, precis som jag trodde dom skulle göra, men inte trodde jag dom sku förlora med så mkt!! 6-1 :O Va tusan höll dom på me egentligen???? Tur jag slapp se eländet...  Hoppas verkligen på vinst imårrn!! Hjärtat säger seger med 3-1 medans hjärnan säger förlust me hmm typ 4-1... :S Men kan ju hoppas att resultatet blir desamma som båda gångerna i varit ner till timrå och sett, vinst me 3-2 i sd.. ;P

Nu ska jag snart bege mig upp till stallet, ta hand om hästarna och sen rida ut på buddah me erika på nån skolhäst :) Hade tänkt rida vatine oxå en sväng, lite dressyr, så hon kan vila nån dag i helgen när jag jobbar.

Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback