Dagen idag ;)

Ja, imorse när jag vaknade runt halv 11 for jag direkt upp till stallet och red snygghästen ;) Gick riktigft bra ibland :D Å hon har blivit såå dultig på å flytta för skänkeln, om man ser till hur lite vi har tränat på de =) Gick tillome i trav i ena varvet idag ;) De e såå himla roligt när gullan gör framsteg!! Blir så glad då! :D Sen efter jag ridit och fixat i stallet var klockan typ MYCKET! Jag var hemma ca halv två och måste fara hemifrån kl två för att hinna till jobbet i tid.. Så vart å stressäta lite och snabbduscha! Jag hann i tid till jobbet ;D
Så nu sitter jag här på jobbet å tråkar, slutar snart eller om typ 2h :P Burra var här och tränade med knattelagen innan idag ;P haha... Han kom hit i full hockeymundering ;P kul å köra bil me massa klumpiga skydd :P
Såg ola på tv idag me, såg reprisen på babben å co :P haha.. Han är snygg! ;;)

Min nagel har gått av för er som vill veta :(((( blää...

Luleå förlorade igår, matchen slutade 1-0.. Kul *not*!!!!! Nya tag och vinst på tisdag grabbs!!!!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback