Derby imårrn!!

Jaaa, de blir å fara å se hockey imårrn ändå :D Vi blir några st som far, kul att stina och karin också ville me :) Sen så är de jag, emma, amanda å cornelia som far :P Blir å va där i god tid så vi får oss nå biljetter :D
Tror de blir en jämn match, men luleå drar de längsta strået och vinner me 3-2 ;) Målen görs av Chabada, Bartecko och Saravo! ;) Hoppas på bra stämning på läktarn också, men derby mot saik, kan de bli annat än bra?? :O

Idag har jag då varit på skolan, haft engelska å matte, fick tillbax provet oxå å jag klarade de :D

Sen bar de iväg mot sunderbyn till vetrinären me emma å hennes häst.. Jag fick springa fram och tillbax typ 1000 ggr me pelle när vet böjde benen på han :P Var inget större fel. =) Fick dock en spruta i h.bak å lite medicin å käka..


Tog in Vatine å Ella när vi kom hem å vatine hade typ damp :P haha, sötohästen ;)
Skulle ha ridit lektion imårn, men de blev it för att en annan sku rida henne :(

Är lite irriterad just för tillfället, men de går nog över!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback