Rubrik :P

Ja jag är typ kass på å hitta på rubriker :P haha.. Är inte så bra på å uppdatera bloggen heller..
Igår var jag iaf hos mamma och hälsade på, hon klagar alltid på att jag inte hälsar på så ofta ;)  Vi kollade på fotboll HBK-MFF.. Inte så himla kul, men inte jätte trist heller :P haha, jag kanske it kan påstå att jag är nån fotbollsälskare precis :P  Malmö vann då iaf me 3-2 tror jag de var! Minne som en guldfisk! ;P
Har inte varit i stallet på några dagar nu.. Men ikväll ska jag dit å ha fiket och sen rida lektion =) Hoppas jag får rida zia, var ett tag sen nu!
På fredag blir de nog mest troligt fest me karin å erika å säkert nå mer folk =) Och på lördag ska jag jobba i växeln på Taxi :)
image70 
Jag och Vatine<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

DAGS ATT UPPDATERA!!!!

2008-05-07 @ 19:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback