FÖRVIRRAD

Eller nått måste jag ha varit imorse innan jag for på jobbet, för på nått underligt sätt så lyckades jag glömma min mobil hemma :( Så de blir en heldag på jobbet utan telefon! :@ Aja, inget jag kan göra åt nu! Får helt enkelt ta å överleva även fast de kommer bli en lååång dag ;P
Gårdegan innehöll typ massa jobb å en hel del strosande på stan med Anna =) Vi gjorde inte så mkt vettigt, kollade på folk å var onyttiga! :/

"Har påven en rolig hatt? Är vattnet blött?"  Haha!

Idag vet jag inte alls vad som händer förutom jobbet, kanske jag får låna husvagn av mamma igen å ta den till luleå =) Hade varit rätt skönt, slippa köra emellan, måsta stiga upp så tidigt :p

Hade en liten diskussion med Anna igår också om att de inte är så lätt att älska en person, och jag kom fram till att det bara finns en person som jag kan säga att jag älskar och det är min mamma <3 Dock så finns det många som jag tycker om väldigt mycket, men inte på samma sätt..





Kommentarer
Postat av: JB

Vinn en gucciväska värde 5 500 kr på



http://www.modebloggarsuger.just.nu

2008-08-10 @ 08:37:27
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu
Postat av: Anonym

men din pappa då?

2008-08-10 @ 13:16:58
Postat av: natta

jo klart jag älskar min pappa, men jag har inte samma relation till han som med mamma.

2008-08-10 @ 15:09:31
Postat av: AnnaKå

Ja det är verkligen en tankenöt som man kan ställa sig, vem är det egentligen man älskar? Vad är att älska? Många frågor utan exakta svar.. Ja fasen vad onyttiga vi var.. But we can klapp (fattar du vad jag menar? Tyskarna du vet :P haha) Påvens hatt har blåst bort och vattnet har gått för ca 2 timmar sen ;) haha

2008-08-11 @ 00:02:27
URL: http://krokodilanna.blogg.se/
Postat av: natta

Jo inte är det lätt att veta.. Yes jag fattar ;P eller egentligen inte :P undrar vad de betyder :P haha!

2008-08-11 @ 07:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback