GRÅTA I SÖMNEN

Igår morse vaknade jag av att tårarna rann och kudden var alldeles blöt, har aldrig varit med om att jag gråtit i en dröm och sen fortsatt då jag vaknat..  Det var lite obehagligt för de dröjde rätt länge innan tårarna slutade rinna :( Tånk om jag aldrig börjat med hästar, vad många besvikelser jag hade sluppit då.. Men det är alla underbara stunder med hästarna som gör att jag älskar hästarna mer än allt annat, nästan, i världen! Dock så kommer dom där underbara stunderna väldigt sällan nu för tiden :(

Igår var annars en väldigt bra dag =) Vaknade av att dom ringde från jobbet runt halv 2 :p Sen kom Anna, Mappo, Malin och Carro och vi sjöng lite singstar å så =) Sen for jag Anna å Mappo hem till henne och lagade mat, vart riktigt gott, Lax, mos och sås :) Senare for jag å Anna hem till henne å gjorde nått, vet inte vad, men säkert nå kul. Senare kom Jossan också å vi drack te och hade de mys med tända ljus i mörkret, skrattade även en heeeel del ;) hahaha, längesen jag skrattade så mkt ;D Tack för igår!

Har varit med US i Luleå idag och handlat färg å annan inredning till klubbstugan=) Och då vi var på byggmax parkeringen blev vi påkörda av ett pucko!!!
Nu sitter jag hemma hos Anna och slöar ;P Har varit förbi hos Karin och fått lite bilder från i lördags ;) hehe..

jag och anna ris
Jag och Anna Ris :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback