HALLÅ =)

Hinner inte uppdatera bloggen så mkt nu förutom då jag är på jobbet.. Är för tillfället lulebo :p
Körde hit husvagnen i onsdagskväll, AnnaK följde me =) Jobbade som vanligt tors morgon sen for vi å köpte mat å lagade i husvagnen ;) De vart pasta me typ sås(bacon  å pastagrädde typ), de vart riktigt gott :) kanske ska satsa på en karriär som kock istället ;D hehe.. Drack litegrann på em/kvällen också, men tog de lugnt eftersom jag sku upp tidigt :(
For då iaf å kollade på rix fm festival  ;) De var rätt bra, bäst var Anders Johansson och Brolle :D Sämst tror jag nog var Alcazar, Nordman var också rätt bra :p han spelade min gamla favoritlåt(han var idolen då jag var liten) vandraren, vart riktig allsång då ;) hehe.. Sen så var Sonja Alden helt OK också. Träffade på Emma under rix också, trevligt :P träffade även Helena och Daniel :) Efter rix så for jag till roasters och mötte upp anna och jossan, vet inte riktigt va vi gjorde efter de men vi gick omkring lite i stan sen for jag till husvagn å sov å anna gick å kolla på nå band :p Var nog i säng runt 23.30.. Var gode trött imorse så blir nog lugnt ikväll och sova tidigt =)
Aja nu ska jag sluta skriva å gå å göra  nån nytta :P Bilder från rix kommer in så fort jag kommit hem till älvsbyn och fått in bilderna i datorn :D




Kommentarer
Postat av: Anna Kå

Jaa gör de natta, du skulle bli en bra kock ;) haha du har ju lagat så himla avancerad mat :P men ack så god den har varit ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback