SISTA

Veckan på sommar jobbet nu, har bara kvar 3 dagar i sundis och 2 på coop =) Ska nog jobba nästa helg i sundis också. Åsså får vi se vad som händer till vintern, jag vill ju hellst av allt flytta från byn, trivs inte riktigt! Kanske blir att åka till gbg snart också =) Vill dit nu, gbg är en stad jag gärna skulle bo i!
Igår var jag och linda och red ut med banjo och pelle :) Är så mysigt att rida ut! =D Pelle var helt vild å galen;) haha eller nästan iaf :P
Ikväll far jag nog in till Coopa efter jag slutat och kollar på matchen lule-skaik :) Kul, får hoppas på lite mer fart nu än i tisdags mot icebreakers :P Imårrn, blir de å jobba sen fara till coopa igen och se på uppvisningen som ryssarna ska ha:) Kul, dom e så fruktansvärt duktiga!
Bara 1 spolning kvar idag innan jag slutar :) skönt!

Grattis till hästen Erika!!!! :D




Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, som mitt flyt är nu så ska ja ej ropa hej innan allt är klart och hästen är här ;)

2008-08-12 @ 21:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback