GÅRDAGEN

Spenderades med att jobba på dagen på coop, hade lite problem me ismaskinen ett tag, men de löste sig till slut, sen så hade vi problem me skurmaskinen också, haha, men de visade sig att det var vi som var otekniska, för peter löste de då han kom :P haha!
Igår var även första gången för iår som jag så luleå hockey på is :D Riktigt skojj å se dom vara igång igen, men dock så var dom väl kanske inte i bästa formen ;P Dom var inte allt för bra på att göra mål, eller så var de kanske Gusten som var orsaken till det, haha, nä men dom var inte alls bra på att träffa målet överhuvudtaget, men samarbetet chabada miettinen vid ett mål var riktigt snyggt!! Mer sånt i vinter! Var dock kul å se alla på så gott humör å skoja omkring på isen ;) Å Nya finnen(Mäkinen?), de var ingen liten kille de alltså :p vilken bjässe :P haha!
Aja då jag var på väg hem från jobbet så ringde jag karin å hörde om hon var badsugen, så vi (jag, karin, stewen o simon) for till nyfors och badade =) riktigt skönt, men hade kunnat vara lite mer sol :P Se for vi på okej å käkade å efter de hyrde vi en film, kommer inte ihåg va den hette, men var iaf en typ thriller(?) som var väldigt underlig :P haha.. Då vi sett klart filmen var de bara fara hem å sova eftersom vi nästan  allihopa skulle upp å jobba idag :/ Var iaf en trevlig dag =)

Idag efter jobbet ska jag sno Pelle av Emma =) Är så himla ridsugen nu efter att inte ha ridit på hur länge som hellst!!! Var typ 3½ vecka sen jag red sist, shit, kommer inte ihåg då de dröjde så länge mellan 2 ridturer sist :/ Men tur jag har Emma som är så snäll å lånar ut sin skrutt till mig ibland :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback