Hej hå

Jag och Vatine <3


Nu var det verkligen otroligt längesen jag bloggade :p haha.. Men har verkligen inte haft så mkt lust å sitta vid datorn den senaste tiden, speciellt inte då det är fint väder ute! :P Ska dock försöka skärpa mig nu, även fast det inte händer allt för mkt som är värt att skriva om ;)
For till boden i fredags på boden alive och såg OLA ;) Riktigt bra! Och dessutom är killen riktigt ögongodis ;) Åkte lite karuseller också, de var längesen sist så de var kul=)
I lördags vart de å festa hos simon, det var riktigt skojj faktiskt =) Vi drog till boden en sväng också, dock inte lika kul där, men de funka de me :p inte för att jag tror att jag kommer bli stammis å fara till boden men ändå :P hahaha...
I måndags så var de min första arbetsdag på coop arena, var längesen jag jobbade där nu, men blir å vara där nu i två veckor innan jag far till sundis å jobbar och sen tillbax till coop å jobbar nån dag bara.. Är gode jobbigt å pendla men sen då pengarna rullar in på kontot blir de desto roligare =D Skulle festa på lördag men då vart de å jobba på taxi istället..

Nä nu har jag inget mer å berätta tror jag iaf :p

Hojres!

Kommentarer
Postat av: therese

Hej hej =) jag har länkat till dej nu på min blogg bara så du vet ;) ha det bra! kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback