En kväll av glädje :D

Oj, vilken nervös match de blev ikväll, hujja! Ända in i slutet satt man å höll tummarna å bad för att de skulle gå vägen! Och vilka glädjescener det blev när slutsignalen gick! Rönnbergs lycka, oj var längesen jag såg honom så glad, om jag nånsin gjort det!? Tror inte det.. Och Gusten thörnqvist, räddaren i nöden! Han är underbar! Hur man man inte tycka om denna kille? :O
Vilket lyckorus det gick genom kroppen när slutsignalen gick, oj vilken lättnad! Fortfarande finns chansen att slippa kval, och jag tror verkligen att vi klarar de, för vinst mot timrå hemma på lördag är ett måste! Finns inget annat! Mora kommer (hoppas jag) att förlora borta mot linköping! (FRANSSON FÖR HELVETE, GÖR MÅNGA MÅL!!!!!)  ;D

Glädjen dämpas dock (tyvärr) när tankarna kommer till stallet :S Har varit så omotiverad till at rida i över en vecka, vt inte varför, men jag hoppas de snart försvinner så det blir roligt igen.. Just för tillfället så känns det som att ajg måste rida innan jag mockar å fixar allt annat för att få motivation till det, annars rinner motivationen ut i sanden och jag vill inte vara kvar i stallet.. :/
Det var ganska roligt att rida i tisdags, vatine var duktig, hon är rolig att hoppa :P haha.. Om hon bara kunde ha lite mindre damp så hade de varit ännu bättre!

Annars så har det inte hänt så mkt, jag har shoppat en massa kläder på mim igår och idag så har jag färgat håret ;D

Emma, vi måste ta och hitta på nått snart! Blir alldeles för sällan! :(

     


PS. Trodde aldrig att en bild på Carola solle få plats på min blogg, men men ska tydligen aldrig säga aldrig! ;P

Kommentarer
Postat av: emma

du måste säga till om du ej orkar me pelle! du ska ej göra de om du inte hinner! japp, de måste vi verkligen!!!!=)

2008-03-07 @ 10:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback