Hej hå!

Nu har de gått några dagar sen det fantastiska som hände i lördags, fy satan vad glad man var hela den kvällen! Och när man gick omkring i luleå så var stämningen på topp bland alla människor som var ute, kändes som att vi hade vunnit något stort! Det tog några dagar att verkligen fatta vad som hände!
Efter jobbet i lördags for jag direkt till coop å skulle hämta upp emme å dom som sku åka me mig hem, dom ville stanna å ha autografer å grejjs så jag vänta me dom ;P Å gud så glada dom var alla spelarna! Värst var nog nästan Robin Lindqvist :P haha, man börja ju som undra va de var för fel på killen ;) hehe.. Burra var också helt otroligt glad å kramade om oss allihopa, haha, han är underbar Burra!
Menmen, nu är de länge tills nästa säsong börjar om,tyvärr.. Hoppas verkligen på en MYCKET bättre säsong 08/09!

I stallet har de inte hänt så mkt, vatine har blivit sparkad i ett knä så hon vilar just nu..
Skulle rida zia igår på lektionen, men hon var dålig i benen så hon fick vila, red vanity istället, känder väl sådär.. Hästen tyckte det var roligt att få hoppa lite, var rätt längesen sist, men kändes lite knas å sitta å rida på henne av olika själ....
Vart bara en snabbis i stallet idag, mz hade mockat så jag fixade resten :P

Har varit och sett 9ornas teater ikväll, den var rätt bra faktiskt, duktiga var dom som sjöng och spelade :) De var roligt å se en teater, var längesen sist! :) Eller iofs de var de it alls, såg ju revyn för it så länge sen, men denna var bättre :P

image62
En bild säger mer än 1000 ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback