Emme g0es gästbloggarn :)

sitter här hemma hos mig, Emelie med natta i min lilla jävla loveseat soffa ;p
hade väl egentligen planerat att spendera kvällen med någon annan,
fast det sket sig och natta är ju typ hundra gånger bättre så ;D
hon kan man ju då litepå att hon hör av sig å de alltid när hon lovat :)
för, hon är ju bästaste quinnan i världen :D
vi (se: JAG)  har nyss svulla i en fet jävla chokladkaka, och har en finemangfin marabou i kylen som väntar att bli deppuppäten! hahahaa ;D där inne i min kyl finner ni även lite yoghurt, smör, saft, olja, dressing, hallonsoda, ketchup osv ;) HEHE :D
annars idag var det match, Luleå mot LHC ;p
inte nu för att man behöver nämna det, då det är gode självklart, Luleå vann ju såklart :)
3-1 vart det :D hehe ;D
och nu har natta hittat en kärleksvän :) hoppas hon blir kär så hon får känna på den känslan med :)
för det är ta mig tusan den bästa känslan som finns! förutom när den blir bakåtvänd, men förhoppningsvis så slipper hon den jävla skitiga piss fucking känslan som man bara hatar fett jävla mycket.
nåja! nu ska vi itne avra depp, för det här inlägget måste man väl nog läsa hundra gånger innan natta får tummen ur arslet och bloggar nästa gång! hahaha ;D därför hon bad mig blogga nu, för att hon suger på det ;p hahaha :D
nåväl, nu ska jag göra någonting annat och säkert roligare, typ inte, finns fan inget att göra, men ändå!
vet fan inte vad jag mer ska skriva om.!
PUSSJO! /
Emmee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback