GästbloggarN Cornelia

Hejhej Cornelia här! haha ;) Natta sitter och smsar med andra ord mobilnördar sig. Hennes jobb är veeeeerkligen jätte ansträngande, tro mig. Hittills har hon suttit uti datorn, duschat, smsat, ätit och faktiskt gjort en sak som hade med hennes jobb att göra, hämtat toa papper. ;) Visst låter det jobbigt? Haha ;) När hon slutar ska vi nog åka till delfinen och försöka att fördriva tiden där tills matchen börjar ikväll kl 19, den skulle ha börjat kl 16 men den blev uppskjuten till senare eftersom att mobboffrena från brynäs vart fast på arlanda. Hahaha UL på dom. Jag tror nog att jag och Amanda nyss vilseledde nån som ville till ishallen x) hahah förhoppningsvis går hon inte alltför fel. :P Nu känner Natta ett stort behov av att platta håret så då är det bara att följa me. :P



LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS MIN BLOGG! ;););)
www.carecrab.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback