Hej hallå

Jag vet att jag är typ sämst på att blogga, men det får ni faktiskt stå ut med :P
Kan it påstå att jag har allt för mkt att berätta :P
Jag har dock sett hela säsong 5 av oth nu och även börjat på säsong 6!! Suck, måste de vara så bra? Blir ju heelt fast å måste typ se hela tiden!  Lite jobbigt, men vill ju hela tiden veta vad som händer!!
Red Troya igår, gud så roligt det avr, var ju ett tag sen nu(nästan 2 veckor!), fick så mkt jobb förra veckan så de fanns tyvärr inte tid till att rida :( Men red ju som sagt igår och det gick hyffsat, var ju en massa "spöken" i ridhuset tyckte Troya men lyckades övertyga henne efter ett tag om att dom inplastade pallarna me grejjs inte skulle äta upp henne ;)
Det är så himla mysigt att vara i stallet, känna hästlukten, lyssna då dom tuggar på sitt hö.. Mm underbar känsla att vara helt ensam i stallet och bara lyssna på hästarna! <3 Undrar hur mitt liv skulle sett ut idag om jag inte haft hästarna? Skulle nog inte vara som det är idag iaf, skulle nog vara mkt sämre.. Hästarna har alltid funnits där i alla jobbiga stunder, bara låta tårarna rinna i hästens päls och man vet att dom alltid är ens bästa vän, utan att dömma en,  men även i alla bra och roliga stunder finns dom där! Finns nog dock bara en häst som jag verkligen har tyckt om, dom som känner mig vet nog vem jag talar om.. Kommer fortfarande dagar då jag tänker på henne och sitter och kollar på bilder tills tårarna rinner då jag vet att jag aldrig kommer att få tillbaka det som vi hade.. Har funderat många gånger på att fara och hälsa på henne, men har inte blivit av, då skulle jag nog bara sakna henne ännu mer.. Ja jag har varit och tagit hand om hästar i samma stall som hon står i men då har jag lixom stängt av och bara gjort de jag ska typ.. :S Men nog pratat om detta nu.. Idag ska vara en bra dag :D

Kan säga nått ord om Luleå hockey istället, dom har varit fruktansvärt bra på senaste tiden vilket gör mig såå glad :D Finns inte mkt som klår att stå på H å bara skrika ut all sin glädje eller ilska! Maatchen i lördags var så himla bra! Såå kul det var att se, hoppas verkligen att detta håller i sig nu och att Burra inte ska behöva raka av sin nya frilla på ett bra tag! :P HAHA!
Jag jobbar i helgen, men ska försöka få så att jag kan jobba fm så att jag kan fara å se matchen på lördag, hoppas verkligen de går att lösa, men de brukar det göra så ;D

Kanske dags att se ännu ett avsnitt av oth nu??




Kommentarer
Postat av: Emmäh ;>

och om du inte varit stalltjej å om ja inte hade varit det så hade vi nog aldrig blivit polers heller! ;O Å DE HADE SUGI GODE ORDENTLIGT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback