Ismaskinshelvetet!

Suck vad jag hatar ismaskinen här i sundis! Den är fan helt retard!!!!!!!!! Är ju typ som en dröm å köra dom i delfinen om man jämför me denna som är här! Å porten är ju fortfarande paj! LESS! Svar ja!
Börjar 07.00 imårrn i stan.. Tack för att jag slipper sundis nu i några veckor :D  Jobbar fm hela veckan och är ledig i helgen! Evigheter sen jag var ledig en helg känns det som! Så nu ör det på tiden! Kanske att de blir fest.. Får se om jag orkar, å vilka som ska festa...

 Hockeyn igår då, var fett försenad. Matchen började ca 19.45.. Så blev en hel del väntande! Jag var på delfinen/coop strax innan 4.. Kände verkligen att det var skönt att de inte var jag som jobbade! En av dom som jobba jobbade i 15h igår. Förstår att han var fett less då matchen äntligen var slut! Ja till matchen då så var det underbart att ha Emma på plats för en gångs skull! Lova att det inte dröjer lika länge tills nästa gång Emma!!!! Matchen var dock inte mkt att se.. Å klacken var typ FULL(inte att de var mkt folk utan dom var fan fulla) och inte alls på G!  Slutresultatet var då iaf 3-3.. 2 förlorade poäng för luleås del då jag anser att dom borde vunnit!
Efter matchen for vi hem till Emme och jag käkade lite mat och sen somnade jag typ 2 sekunder efter jag lagt huvet på kudden :P Trött som satan var jag!

Jag får se om jag ids stanna å se  matchen imårn, är ju alltid kul å se på plats men dock jobbigt å köra hem å stiga upp tidigt! :( Aja den som lever får se!



Kommentarer
Postat av: AK

De är grymt kul att du har börjat skriva som jag skriver och pratar ;) haha



"Den är fan helt retard"

"var fett försenad"

"han var fett less"

"kul å se på plats men dock jobbigt"



Retard, Fett, Fett, Dock ;) hahahaha detta är humor!

Postat av: Cornelia

Älska ordet retard! ^^ haha :P

2008-11-23 @ 22:01:07
URL: http://carecrab.blogg.se/
Postat av: Natta

AK: Hahaha ja men det sägs ju att man blir som man umgås ;P



Cornelia: Haha ja det är ett fint ord!

2008-11-23 @ 22:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback