suck

Fick just höra att matchen är framflyttad till kl 19 för att brynäs är fast på arlanda :S Suck vad jobbigt!
Men men sitter just nu i sunderbyn och jobbar.. Suck! Usch var det är trist att jobba här.. Tacka vet jag Coop Arena! Å ismaskinshelvetet bara krånglar å nån jävel har kört in i sargen eller nå så porten är helt fuckad! Menmen... Får tänka på pengarna i dessa dåliga jobbstunder! :P
Igår så hade vi typ myskväll hos Emme, först bara jag å hon, vi svamla å dampade å hade kul som fan;P HAHA Så kul som bara vi kan ha ;P Heelt galet! "två nötter i samma skal" HAHA!  Aja sen så bakade vi paj å bjöd Daniel och Kristoffer som var otroligt sega på att ta sig till oss ! :P Vet inte riktigt vad vi gjorde, surrade såg lite tv, å sen så såg vi GSH(så bra film)! men jag råkade somna ett antal gånger under filmens gång ;) haha.. It för att de gör så mkt då jag sett filmen typ 500 ggr :D
Ja, vad ska jag nu hitta på då? Sova lite kanske.. Eller kanske ska ta å käka nå, Amanda å Cornelia sku kanske komma förbi på ett tag å hålla mig sällskap. Måste hinna duscha också! Men men har gottt om tid på mig tills jag slutar så jag hinner nog me en hel del :D

Ha de bra gott folk!



Kommentarer
Postat av: Emmäh ;>

japp vi är nötterna :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback