Tjoflöjt!

Sitter på jobbet och har lunch nu.. Skönt å slöa en stunde :) Jag har gjort superfin is åt A-laget idag =D Och så har vi städat å haft lite isvård i B-hallen och nu efterlunch blir de isvård i C-hallen :P Just de ja, har hjälpt till lite me linjerna i D-hallen också, å ska väl banka  lite mattta i båset också :P Så nu Cornelia kan du inte säga att jag bara sitter å gör ingenting! HAHA!
Kanske blir att fara på julshow imårrnkväll på kulturens hus :) Om jag får tag på nån som vill följa! Har ju gratis biljetter så =D
Men nu ska jag väl gå å kolla lite på A-lagets träning och försöka få tag på Emme å Anna! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

jag vill ALLTID på julshower ;)

2008-11-26 @ 14:28:09
Postat av: Cornelia

Hahaha x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback