:D

Många som är in å kikar här fast jag varit så kass på att uppdatera ;)
I helgen är det maskerad fest ;) haha kommer bli fett nice :D::D Köpt lite grejjs idag till min mundering ;) hahahaaha, var med anna i luleå, käkade på mat och prat och så satte vi oss och drack te och cholkad på roasters, alltid lika trevligt att sitta på roasters och surra strunt!
Igår hade jag och anna ett väldigt kul samtal om typ våra kompisar och vem som skulle jobba med vad, alltså vad dom skulle passa in som, det som passade bäst in var julkalenderskådisen ;) hhahahahaha :)
Färgade håret igår också, vart inte riktigt som jag tänkt mig men det vart ändå bra =)


Kommentarer
Postat av: AnnaKå

Ja fy tusan var roligt de var att komma på yrken ;)

2008-09-15 @ 13:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback