Bokat och klart :D

Igår bokade vi biljetten ner til malmö och Danny, Så jag åker den 20e och stannar typ över valborg :) Längtar massor!!
Har inte så mkt att skriva, har väl inte hänt så mkt.. Var och såg niornas teater i tisdags, var väl inte den bästa jag sett, men den funka den me ;) Dom flesta var duktiga på att sjunga iaf.. Har haft hand om Troya sen i tisdags också, hoppade lite smått i tisdags, gick ok, men lite rusig var hon mot hinder.. Igår så red jag ut med Erika och Pedro i snön, var riktigt bra efter skoterspåren och upp till masten red vi också, så hästarna fick ta i lite ;) Idag vet jag inte vad jag ska göra med gullan, men nått kul kan vi nog hitta på ;) Dock får vi se om jag kan rida, min rygg har lite ont efter hoppningen i tisdags :/ 
Nä nu ska jag nog ta och äta nått för jag är hungrig ;P haha...


Kommentarer
Postat av: karin

vi kommer hem senast 13-14:e juni nånting.. ;p var våran oliver twist-teater bättre? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback