Soligt å fint idag =)

Det har varit kanonfint väder idag med, soligt och varmt.. Så jag och Anna for på byn och käkade på Okey och sen så gick vi på turklövern och köpte glass =) En magnum mandel blev det för mig :D Mummms! Sen så gick vi och satte oss ute på byn och surrade och efter en stund kom matilda och jossan och även johanna.. Så satt vi där i några timmar och bara chillade :) Trevligt!
Skönt nu då våren äntligen är på väg på riktigt.. Nu är det bara den äckliga snön som ska försvinna också! Sååå less!
Jag har typ nyss kommit hen efter att ha varit och solat.. Sköönt! ;) Vill bli lite brun innan sommaren så man inte är hemsk och kritvit då de är dags för sommarkläder ;) haha!
Har hunnit sjunga en hel del singstar också nu i påsk! :p Mest med Emme :P Men så roligt det är, känner dock att jag blivit lite ringrostig då det var så längesen sist ;P hahaah..
Nu är det bara en vecka kvar tills jag åker till malmö till min älskling :D LÄngtar till att få komma ner igen! Känns som att det var en evighet sen jag kom hem och ändå är det typ bara 2 veckor.. Och tiden har verkligen gått suuuuper sakta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback