Emma och Pärlan :)

Nu ikväll så var jag upp till ÄRF och fotade lite då Emma red Pärlan :)
Han har ju blivit så fin, synd bara att jag inte riktigt kan min kamera så bilderna blev ju inte så himla bra, men men nån gång ska väl även jag lära mig att fota ;P haha!
Har inte gjort typ nått alls idag, har varit en riktig slappardag, har varit fruktansvärt varmt ute så de har bara vart jobbigt att vara ute.. Idag så har jag iaf bokat biljetten ner till malmö till min älskade Danny :D Åker den 17/8 kl 15.55 och är framme i malmö kl 18.55 :) Wiiiie :D Imorgon så ska jag jobba, åker hemifrån runt 06 så jag ska ta och sova nu så att jag orkar vakna imorgon och jobba.. :S Trist men ett måste!


Emma och Pelle :) 
 
Ha det bra alla läsare nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback