hej å hå

Höll på att glömma att jag skulle försöka ta tag i bloggen igen :p men som tur var så kom jag på det nyss ;P haha

Aja, idag har jag iaf varit med mamma på Cafe storgatan och ätit lunch :) JAg bjöd på maten och mamma bjöd på efterrätten :) Sen så var på på mim och jag köpte en klänning, en mössa(bad hair day);) och ett bälte.. Kanske kommer med bilder imorgon för nu så ids jag inte fixa det! Sen så har jag varit med Karin och Linus och käkat glass på turklövern, jag åt en twister och det var mumma :)
Efter det så åkte jag hem och har bara slappat, har varit så grymt trött idag och fattar inte varför :/ menmen kanske är piggare imorgon, förhoppningsvis iaf..  Nu ligger jag i sängen och kollar på första säsongen OC som jag lånat av Karin, var så länge sen jag såg den så kände att jag var tvungen att göra det igen :D
Nä nu ska jag inte skriva mer, nu ska jag vänta på att min älskling ska bli klar med vad han nu håller på med och ringa till mig istället :) Längtar helt sjukt tills jag får åka ner till honom den 17/8(tror jag det blir)..

Hörs imorgon bloggen :)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

sv: jaaaa! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback