HoHo!

Ja jag hatar att komma på rubriker så det blir oftast svammel av det hela!

God morgon föressten!
Nu sitter jag på jobbet igen, var nästan en hel vecka sedan sist, och inte har det blitt roligare under den veckan heller :p Var nyss in i ishallen och spolade isen och fixade lite och då jag kom hit så märkte jag att det var dimma på glasen runt typ hela sargen, så det är nå ventilationsgrejjs som inte funkar som det ska, menmen, jag vet inte hur man fixar så får ringa fredrik lite senare då han kanske vaknat, lite taskigt å ringa nu och väcka han :p Menmen, nu sitter jag inne i sporthallen på kontoret och håller på å dö av värmen här inne :S
Jag är då typ dödligt trött idag också om ni ville veta.. Har inte sovit många timmar inatt, försökte gå och lägga mig i tid men det sket sig som vanligt! :( och imorse då jag körde till jobbet så var det hur dimmigt som hellst, och dessutom så var det 2 älgar på vift på e4 innanför viltstängslet, tur dom höll sig i diket, annars kanske vi krockat :p

Nä nu ska jag göra nån nytta(kanske)  ;)
Skriver kanske mer senare :)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Du och ditt ansträngande jobb! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback