Jobbhelg

Jupp sista helgen jag jobbar nu i sunderbyn på ett bra tag! Om jag ens nånsin kommer jobba där igen!
Igår hände bäl inte så mycket tror jag, när jag körde till luleå och skulle på jobbet så stod polisen med laser och hade hastighetskontroll i Rosån. Som tur var så hade en bil jagg mött precis innan blinkat en massa till mig så jag förstod att det var nått lurt, antingen älg/ren eller polisen, och så var det ju också, så nu har jag sett polisen ute i arbete för första gången sen jag fick körkortet 11/9-06 :p Idag på morgon så var det en liten ren som hamnat på fel sida viltstängslet på e4, alltod lika läskigt att köra förbi djur sådär då man aldrig vet om dom kommer springa ut på vägen eller inte...  Idag på jobbet så har jag kollat lite på Amerikansk fotboll :p Kom ett lag från sundsvall och spelade mot luleå laget som är typ sämst :p Menmen kollade ett tag iaf och jag fatta nada av vad dom höll på med, dom låg mest i en hög och domaren blåste typ i pipan hela tiden :p Inte kul sport att kolla på med andra ord!
Kom hem för typ 1 timme sen och nu håller jag på att tvätta lite hästkläder då jag ska ha det med ner till malmö om jag kommer att få jobba :) Förhoppningsvis så löser sig allt och jag kommer inte längre att vara Älvsbybo!
Ikväll blir det att åka en sväng till arvidsträsk där det är kräftskiva, ska dock inte äta då jag inte riktigt mår bra av medicinerna, dock har dom hjälpt mot smärtan men har fått illamående emellanåt istället :S
Kanske skriver mer efter kvällen om jag orkar!


Min älskling i storforsen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback