Dagen D!

Nu är det onsdag! Har precis kommit ut ur duschen, ska kolla igenom packningen en sista gång nu, sen får det bära eller brista :p haha!
Gick då rätt bra att jobba idag, fast tiden gick otroligt sakta! :p Men från de att jag slutade har tiden bara gått alldeles för fort, hade tänkt hinna med lite sömn iaf, men det kan jag ju typ glömma! Ska stiga upp om 2 timmar så det är inte så stor ide att sova! :S Hoppas håret hinner torka på 2h så jag slipper böka om åta fram hårfönen! :p
Shit, sista timman i min egen säng nu ;)
Å just ja, det var -32 som kallast på vägen hem från jobbet idag!!!! :S USCH!

Men ska stänga av datorn nu och packa ner den! Nästa inlägg som kommer då jag kommit ner till skåne ;)

2 timmar till uppstigning, 3 timmar till avfärd, 5 timmar tills planet lyfter från kallax, 8 timmar tills jag är framme i malmö ;D


Kommer sakna gullebarnen såååå mkt!

Puss ciaoooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback