Hojja!

Nu är det inte länge kvar... Dagarna går alldelse för fort! Känns som att jag inte har gjort nånting klart inför resan fast jag gjort typ allt, har inte mkt kvar.. (hoppas jag)
Men paniken finns där fortfarande! Kommer nog finnas kvar tills de att jag kommit fram till Brantarp och in i mitt place och packat upp allt, först då kommer jag nog kunna slappna av!
Ikväll vann Luleå stort över Rögle :D (6-1) Dom vann fast det var jag som gjorde isen och spolade i pauserna ;)  (första gången jag spolade sj på en elitseriematch!) Men jag fick då godkänt ;D TUR!!
Å Linus Omark då.. Vilken kille! Man kan ju inte annat än älska honom på isen! <3
Idag var nog sista matchen för min del för säsongen :'( Känns riktigt tråkigt.. Tråkigt också att det nog kommer dröja mycket länge innan jag kommer få se Omark och Harju live in action igen :((
Kommer sakna allt som har med hockeyn att göra! Och gemenskapen på H kommer jag också sakna :S
Men men detta är ju något jag drömt om länge så det kommer bli otroligt roligt att åka iväg =) (hoppas det blir så bra som det lät också) :)
Men nu borde jag försöka sova...

Ciaooo!


<3

Kommentarer
Postat av: E

Ja juste! leta fram den så jag får den ;D hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback