Tjosan hejsan!


Längesen det kom nån update här nu, men har haft idetorka på vad jag ska skriva om här så då har jag het enkelt struntat i det.. Dock så har jag väldigt lite att göra om dagarna nu då jag inte jobbar längre.. :/ Håller på å få damp på dagarna av att inte göra nått, så det blir en hel del sovande! :P Men imårrn blir det upp tidigt, börjar halv 8 i sunderbyn.. Kommer nog inte att kunna omna ikväll tyvärr, har sovit för mkt :p Haha, men får skylla mig själv.. Sitter nu här och har nyss städat i mitt rum, såg för jäligt ut å nu då jag har så mkt energi ikväll så blev det att städa :) Så nu sitter jag här i min ensamhet i mitt nystädade rum! ;P
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på för att bli trött?? :o

Kommentarer
Postat av: Emma

de var d eockså:P

Postat av: Cornelia

Uppdatera nån gång! ;D

2009-01-24 @ 15:25:01
URL: http://kornelijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback