..

Varför ska det vara så svårt att komma på en bra rubrik till inläggen här på bloggen?? Kan liksom aldrig gå lätt att hitta på en bra rubrik.. Hmm, vilket problem va!? ;) haha...
Idag har jag då iaf sovit lääänge ;) Såå skönt :p Vaknade typ 12 då Danny kom hem på lunch och väckte mig :p Sen har dagen varit rätt seg, har inte gjort allt för mkt, sett lite film typ, och så har jag sett nyaste Gossip girl och det bästa av allt: One tree hill! :D Underbart! Dom borde dock komma ut lite oftare! Är alldeles för sällan att bara få se ett nytt avsnitt en gång i veckan! Och när nästa avsnitt kommer så är jag hemma i älvsbyn igen.. :( Kommer vara fruktansvärt jobbigt att åka hem, men samtidigt skönt att få komma hem och träffa mamma, pappa, Andreas och barnen och alla kompisar <3
Har hänt en hel massa under tiden då jag varit här nere, massor med saker som gör att jag inte vill hem.. :S känner att jag egentligen vill flytta ner hit och hitta mig ett jobb, men samtidigt så är jag lite osäker, är jag verkligen redo att flytta så långt hemifrån och inte kunna känna tryggheten som alltid finns hemma, att inte kunna åka hem och hälsa på mamma när jag vill, att ha så långt hem till mina underbara vänner... Ja, jag vet faktiskt inte.. Vill verkligen känna att jag är det men jag vet inte.. Dock så vet jag att jag kommer längta ner hit igen då jag varit hemma nån vecka, jag vet att jag kommer sakna storstadslivet och allt som hör det till.. Jag vet också att jag kommer sakna D otroligt mycket :/ 

Aja, 6 dagar, 6 nätter, sen är jag hemma igen.. Bara göra det bästa av tiden som är kvar här nere :)

Puss <3 


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Du får INTE flytta till skåååne!! Jag förbjuder dig :) tänk på hockeyn! ;D

Postat av: tro hopp och kärlek eller

hahah är natta kär kanske

2009-03-25 @ 22:25:46
Postat av: Becca

Fin blogg du har =)

kika gärna in --> www.lovelybecks.blogg.se

2009-03-31 @ 16:48:16
URL: http://lovelybecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback