.....

Usch, klockan är mkt och vad gör jag uppe nu egentligen!???? Ja, inte fasen vet jag... Är svintrött men kan ändå inte sova.. Jobbigt när de är så.. Kommer fram en massa gamla/nya tankar på speciella personer (emme vet vem)  och händelser.. Urk, ska sluta tänka, gör ändå ingen nytta... Hatar tankar, eller vissa tankar iaf!
jag är trött, trött, trött! Men kan jag sova? Nej nej nej! :S:S
Sitter och lyssnar på musik, P3 Star! Finns nog ingen bättre radiokanal! Spelas bara bra musik hela dagarna! Och inte en massa prat och reklam hela tiden, bara massa skön musik! Som nu, nu spelas If only you med danny! mmm underbar! ;)
Sånna här stunder när de kommer fram en massa tankar(som försvinner lite dagtid) vill man bara fara upp till stallet å gosa lite me hästen, för då känns allt så fruktansvärt mycket bättre! Hon förstår när ingen annan gör det! Å emme, du förstår mycket, de mesta, men inte allt.. Men jag är så glad att du finns där, alltid! Vad som än händer så kan vi två alltid prata me varann! <3 De betyder, de ska du veta!

Suck vad gör jag vaken nu?????? Jag måste sova!

image26

Kommentarer
Postat av: emmepemme

du skulle ha ringt å väckt mig å pratat av dig! har jag sagt att du kan ringa 24/7 (inte datumet) så menar jag ju 24/7!!!

2007-10-23 @ 14:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback