Jobb, jobb (:

   Sundishallen :P

Yepps, har varit i sundis å jobbat i helgen =) Första gången jag jobba ensam där, gick faktiskt bra :P
It nu för att de är så himla svårt å öppna lite dörrar åt folk å köra lite ismaskin emellanåt :P haha..
Var och kollade lite hockey också i tisdags efter jobbet, missade första men skit samma :P fick ju se slutet iaf, var kul å se luleå så bra! Och så hoppas jag att jag får jobba den 29:e i coop, hela personalen sku ner till skeå å se lhf, så jag hoppas på jobb :D
Hm, undrar om de kommer finnas nå biljetter kvar till matchen på tors!? Hade ju varit grymt kul å se! Har ju it kunnat se nån hel match iår ännu :( Har jobbat när dom haft hemma matcher, tyvärr :(
Nä, nu ska jag dra mig mot stalleT!

HEJSVEJS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback