She-left-you krossades me 3-1 ;)

image15
Yes.. Var helt underbart å gå på hockey igen! Stå på ståläktarn och skrika så mycket man bara orkar och dessutom se sitt lag vinna (3-1)!! Kan de bli bättre?? Tror inte de.. ;> Dagens största jubel fick Lubos bartecko när han presentarades, men jublet då Pukka fightades me Renberg var nog inte långt efter!! ;> Yeahh!!
Var inte den bästa match jag sett men klart en av dom roligare, Barteckos comeback, och han var lika bra som jag minns honom (0+2 P)! Vänta bara tills han har nån match i benen och lite bättre uppladdning (å inte massa timmars flygresa), då jävlar kommer han inte vara att leka med ;)
Nyförvärvet Cory Larose, han gjorde mkt mer än vad man kunde förvänta av honom i hans första match (1+1 P)! Haan kommer nog att bli mkt nyttig i luleå, han har en kämpaglöd som heter duga! Spelade hela 3:e med kramp i benen, strongt!!
Johan Harju, man älskar honom bara mer och mer (2+0 P igår)! Känns som att han kommer att göra en hel del poäng i sin nya omgivning! ;)
Luleå lämnade dessutom jumboplatsen igår! Ligger nu 10, och klättringen uppåt har bara börjat!! Underbart sen när finnkedjan blir hel igen! Hoppas de inte dröjer allt för länge, dom var verkligen på uppåtgående!
Var riktigt bra tryck på läktaren idag, underbart!!
 
  <3

Idag har jag varit lite duktig och städat mitt rum ;P (inte helt klart men ändå :P) Sen så har jag varit i stallet, löshoppade lite hästar på fm, sen for jag hem å käkade kebabpizza! MUMS! Sen vart de å fara till stallet igen, duschade Vatine och friserade henne, hon måste ju vara fin imårrn när tidningen ridsport kommer, ÄRF vart ju nämligen månadens ridskola!! :D Så vi i US ska väl rida lite när dom är där ;)

Blir att stiga upp föra faan imårrn också, ska med mz på tävling :)

Tror jag ska gå å käka lite kladdkaka nu å tjocka lite mer :P hehe.. Ringa till emme ska jag också!! :D

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback