Vad ska man säga??

Ja, jag vet då inte.. Luleå var kassa idag! Borta mot Hv iofs, men man var inte alls me i matchen! Nä, bara glömma detta nu å ta nya tag!
Känns bra att Bartie å Cory kommer redan till matchen på torsdag! Dom behövs, speciellt nu då Tarva å Miettinen är borta från spel några veckor..
Å inte blir de nå hockey på torsdag för min del helelr :(( blää.. Är alldeles för fattig :( FAN!

Red lektion idag på Vatine, markarbete. Gick väl sådär, kanske lite svår övning för henne, men hon försöker göra sitt bästa iaf (oftast) :) Hon avr riktigt trött å svettig efteråt så hon fick sig en välbehövlig dusch ;) Å bra gick de även fast de nu var ett tag sen sist, hon hade inte glömt att de inte var farligt :D

Nä nu måste jag verkligen sova! Är så jävulskt trött! (Har börjat käka mina järntabletter igen, ske se om dom hjälper denna gången! Hoppas det.)  

GOD NATT GOTT FOLK!!

 Kom tillbax till luleå dumjävel! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback