HUVVA!

Ja nu har jag varit dålig på att uppdatera bloggen ett tag, men ska försöka bättra mig, men händer inte så mkt just nu som är intressant att skriva om :p
Sov hos Anna i nygårtd fredag till lördag och vi nötte lite guitar hero, vilket jag inte är så bra på, men det vart då bättre å bättre iaf ;) haha! Sen så jobbate jag fm igår och på kvällen var jag med Anna och vi sjöng lite(eller mkt) singstar ;) haha.. Agerade även chaffis åt Emma L upp till djupträsk, långt bort i ingerst!! Men de var rätt trevligt, vart lite trött bara(och körde en mongo bil ;)), hade inte sovit så mkt nattetn till lördag å nu inatt har jag då inte heller sovit mkt, tror de blev 3h, inte mer iaf.. Var goode jävla trött då jag skulle köra till jobbet imorse :S Kändes som att jag skulle somna flera gånger om, men jag tog mig då hit utan några större problem :p Låste upp allt då jag kom sen gick jag å la mig på soffan och sov en timme som gick väldigt fort, hade gärna sovit mera! Men ikväll blir det nog en tidig kväll! =) Å jag ska sova lääänge imårrn! Åh på torsdag får jag lön! Längtar som en tok!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna Kå

Haha ja vissa får ju då pengarna idag ;) mobaahaa

Postat av: Cornelia

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=104566

2008-08-24 @ 17:17:29
Postat av: Sara

alla de bästa får den 27:e ;)

2008-08-26 @ 18:21:03
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback