Kvalserien nästa?

Känns precis som att luleå har glömt bort hur man spelar hockey, hur man vinner.. Suck, matchen igår var verkligen droppen.. Ingen som kämpar, tränarna verka totalt förvirrade å nu känns kvalserien inte långt borta, man har bara haft tur nu att mora och brynäs förlorat samtidigt som luleå! Men snart tar turen slut och verkligheten kommer ikapp, och att vi bara har dåliga målvakter(med litet undantag för Gusten) gör ju inte saken bättre, försvaret känns allmänt förvirrat.. Man litar inte på varann längre! Något måste hända, men känns nästan försent nu, kvalserien närmar sig med skrämmande stora steg :S och känns inte alls kul att komma till en kvalserie och möta heltaggade lag underifrån, såg malmö-rögle för nån dag sen, och känns inte riktigt som att luleå i dagsläget skulle ha mkt att säga till om, inte så som dom spelade i första perioden iaf, det var som att se en elitserie match mellan 2 topplag.. Nä nu måste luleå ta tag i detta och vinna några matcher så vi INTE hamnar i kvalserien, suck, de vore verkligen en mardröm utan dess like :(

I tisdags på hopplektionen gick det så fruktansvärt bra att rida =D Har aldrig gått så bra, Lilla zia var helt underbar att sitta på, jag kunde verkligen rida henne ordentliget, rida till hinder och inte bara komma som man kommer för att hästen inte kan ändra galoppen.. Åh jag kände bara att nu vill jag tävla, men kom snabbt tillbaka till verkligheten och alla avgifter för att låna skolhäst, de funkar inte, jag har inte råd att tävla så länge det är så dyrt..

Å de har tydligen tjorva me min lön denna månaden så jag får den inte förns dn 5 mars :( blä, jag som verkligen avr i behov av pengar.. suck.. Aja,har sökt jobb på polar idag, hoppas verkligen verkligen att jag får de, skulle kännas som en sån lättnad! Vill verkligen ha ett jobb nu!

Nä nu ska jag nog ta å försöka pallra mig upp till stallet å ta hand om hästarna, pelle får vila idag, kändes igår som att de behövs en vilodag nu =) Ska longera vatine hade jag tänkt, sen kanske försöka mig på å hoppa upp barbacka på henne ;) haha efter att hon e lite rastad ;D Se om de går eller om hon tänker snöra av mig ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback