Sluta!!!!!

Åh jag blir så less på å vara i stallet ibland! Känns verkligen sopm att jag vill sluta vara där uppe ibland(typ nu!) men jag tror inte att jag klarar mig utan dessa underbara djur, men vet inte hur länge ma pallar å vara kvar på ärf.. Tyvärr.. Man blir utnyttjad till max, å snäll som man är så ställer man alltid upp.. :/
Jag vill bara flytta från älvsbyn å slippa allt skitsnack å allt som har me byn å göra.. Är så less som man bara kan bli på denna skithåla!
Vill flytta nu! Men då är problemet vars ska man flytta?? Inte till Luleå.. De är alldeles för nära hem då.. Å vad ska man hitta på, vad sja jag göra med mitt liv?? :S Söka nå hästjobb söderut kanske?! Hade varit kul men är inte alls så bra betalt :/
Aja, ska väl ta å promenera upp till stallet nu å ta hand om lille pelle =) Å snart kommer Emma hem =)

image13
Underbaraste Vatine! <3

Kommentarer
Postat av: emma

ja snart kommer jag hem! tycker du du ska sluta bli utnyttjad av henne... du blir bara ledsen. pussa pelle fran mejj! looove!!!

2008-02-19 @ 19:14:21
Postat av: natta

mm jag vet, men ändå så kan jag inte låta bli.. har så svårt för å säga nej.. :( å vad ska jag annars göra i stallet liksom!? ja jag ska pussa han massor å hälsa från dig

2008-02-20 @ 12:32:24
Postat av: karin

ja visst är man less på byn! så hemskt att du ska bli utnyttjad sådär..! :( det ska du inte finna dig i.. men jag förstår att det är svårt att säga nej..vi får ta och ses snart bästa nattalia.. :) dra ihop filmkväll med emelie igen också :) kraam

2008-02-20 @ 17:28:12
Postat av: Sara

men gud nu fick jag ju dåligt samvete,om du känner så åsså kommer jag å prackar på dig en till häst =/ Kan försöka hitta nån annan som tar troya nästa vecka! Kram

2008-02-21 @ 12:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback