Läkarbesök!

Idag börjades dagen med ett besök hos läkaren.. Segt och tråkigt. Jag var där pga smärtorna under revbenen på höger sida typ som jag har haft sen i lördagskväll, hon klämde och kände och hon trodde att det var nått med gallan. Dom tog iaf en massa prover å sånt som jag sku få svar på imorgon. Så nu är jag alldeles öm i båda armvecken där dom stuckit mig! Aja fick iaf nå medicin för gallan och nå smärtstillande så nu hoppas jag att jag slipper ha ont mer! Måste ju vara frisk på måndag då jag åker till Danny :)
Igår så var det lite dåligt med uppdatering men det hände inget speciellt, jobbade typ hela dagen..
Jag kanske skriver mer sen, vi får se, lär ju inte göra så mycket idag förutom att ligga och vila.


Brolle på diggiloo i storforsen :)

Kommentarer
Postat av: sara

ajdå! mamma har haft gallsten, det gör oooont! måste vara noga med vad man äter innan det är bra, sa dom det? :/

Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-19 @ 08:36:57
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback