Tjing

Som sagt så är jag nere i Blentarp nu och allt känns då bra, är lite trött bara efter en lång dag!
Resan imorse gick bra, for tidigt som fan hemifrån! Flygen gick i tid å allt flöt på!
Väl nere i malmö så kom Malin och hämtade oss på sturup och så körde vi Erika till stället hon sku vara på och sen for vi vidare hit till stall karupslund ;)
Tog det lite lugnt till en början och packade upp lite smått å gick sen ner i stallet och kollade runt lite och fick se lite hur allt går till =)
Efter lunchen så red jag första hästen på detta stället, red en valack(som tror han är hingst).. Vet inte nå om den, men det gick då rätt bra iaf, förutom att jag höll på å ramla av 4 ggr... Bockade som en toking! Hoppade lite för Magnus också på slutet, det gick helt okej, roligt var det då=) Och jag överlevde första ridturen! ;P haha!
Nu sitter vi här uppe i lägenheten(som ligger på stallet, så man hör hästarna där nere :P) Jag ska nog gå å sova alldeles strax så man orkar med morgondagen, har ju lite sömn å ta igen :P

Ciaooooo från Skåne!


Kommentarer
Postat av: Emme ;>

erkänn mysigt det är när man hör hästarna när man ska sova?! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback