Insomnia

Har varit i Luleå i helgen och jobbat på Insomnia på Brygeriet, var väl inte så kul men de gick de me, satt i garderoben me emma larsson =) Såg mkt konstigt folk men även nån normal ;) haha! Sova på hotell fick vi också! :D De var skönt fast vi it hann sova så länge,  kom dit runt 04 på morgon typ, kanske lite senare, och så steg vi upp vid 10, jag var tvungen hem å gå luciatåg å grejjs :S haha.. Gick väl it så himla bra ;P menmen...
Ska ha Sus stall några dagar nu också, hon är sjuk. Då får jag passa på å pussa lite på vatine :D snyggisen!
 
Har varit hos mamma idag me, å emilia och ante avr där så har busat en massa me snyggungen :D Sen for jag till sara åsså var karin där me :D Vi bakade jordgubbspaj och surrade ;D hehe.
Borde egentligen sova nu, men har avrit vaken alldeles för länge så är så trött att jag typ inte kan sova :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback