Rubrik

Ja jag är kass på detta med rubriker...
Sitter på jobbet i sunderbyn nu å har lika tråkigt som vanligt, men har fått mig lite fika(chokladbollar å cola) av dom som spelar match nu :P Mumma!! :D
Ja vad har jag gjort i helgen då!? Jobbade till 21 i fredags, Anna kom till Coop då jag slutade och så for vi till KH och kollade på en spelning, kollade på Vertution och lite på ett band till :p Inte riktigt min musiksmak men men :p HAHA.. Efter de for vi å tjockade i occ varsett maxmål :D Gott var det! Sen körde vi runt i luleå å virrade nästan bort oss så vi hamna nästan vilse :p Bra lokalsinne dära! Haha.. For förbi Bonden en sväng, alltid lika trevligt att hälsa på honom! :D Det kommer inte dröja lika länge till nästa gång! Ja vad gjorde vi sen, typ for på tuna å hämta upp Björn å Samme å sen for vi till älvsbyn :) Somnade väl runt 4 nån gång.. Steg upp kl 6 å försökte väcka björn vilket inte var de lättaste! Hämtade upp Samme sen bar de iväg mot luleå å jobbet.. Var tröttare än tröttast hela dagen, försökte sova nån timme påp jobbet men de var inte så lätt då de ringde heeela tiden! For hem direkt efter jobbet och tog en dusch sen somna jag runt 18 :p Vaknade nån gång under kvällen men somna nästan lika fort igen :p Steg upp runt 12 idag å städade mitt rum för de såg verkligen förjävligt ut där inne! Har lyckats få in lite musik i ipoden nu också! :D hehehe.. Jaja for mot luleå runt halv tre å nu sitter jag här å jobbar.. Vilket påminner mmig om att jag ska gå å spola isen nu! Hejsvejs!

Utlovade en liten hälsning till keso så här kom den ;P haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback