Tjo

Nu sitter jag på jobbet i Sundis igen.. Tråkigt, men det går det me..
Jag har varit duktig och tvättat bilen då jag haft lite att göra :) Så nu är den ren, tror inte den är tvättad sen i somras nån gång så den var grymt skitig, å jobbigt var det!! Men nu är dt gjort iaf :)
Igår så var jag ju här och jobbade fm och sen på kvällen så jobbade jag på taxi, var super dött, tror jag hade typ 20 samtal på hela kvällen.. Då jag kom hem så ringde min älskling och surrade en liten stund <3 Men jag var rätt trött så det blev inte så länge.. Var ju liksom vaken mellan 06.00-03.30.. Så när jag väl låg på kudden så somnade jag dirr!! ;)
Vaknade nån gång runt tolv idag, käkade lite mat(fiskpinnar å mos;)) och sen for jag hit.. Så min helg har i princip bara bestått av jobb.. :S
JAg var förbi hos Emilia och Elton en stund igårkväll/em också då mamma var barnvakt, höll på att somna då jag och emilia såg tjorven och skrållan ;) hehe..

Aja nu har jag inte så mkt mer att säga, händer inte så mkt spännande just nu.. Förhoppningsvis åker jag ner till Malmö över valborg :D Längtar såååååååå mkt!

Nä nu ska jag jobba vidare( vilket betyder att jag ska se lite mer tv och nöta lite mer dator) ;) haha...

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Vem är din älskling Natta?! ;o Nu får du allt ta och berätta ;)

Postat av: Charre

Är inte Malmöbiljetten bokad än? Det får du se till att fixa så fall. Vi räknar med dig juh! Puss på lilla Norrland <3

2009-04-08 @ 12:20:38
Postat av: karin

i miss you nathalie!! :)

2009-04-08 @ 18:48:17
URL: http://dublincalling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback