Tjooo

Ja jag vet att jag är sämst på att blogga just nu, men har inte så mkt att skriva om.. Så ni får stå ut med nått inlägg lite då och då ;p haha...

Igårkväll så umgicks jag med Emme och Ewe, det var trevligt (förutom vissa saker), var längesen jag träfffade Ewe så det var kul =) Och Emme, du är ju alltid lika underbar att få umgås med ;p och snart fyller du år, fan va kul :D hehehe...
Kvällen spenderades först hemma hos Emme ett tag sen for vi till måttsund och grattade Anders typ, full som ett svin var han då.. :p I måttsund hände väl inte bara bra saker, men måttsund är ju måttsund med alla minnen därtill :p Aja efter de så for vi in till stan och så fick jag träffa Björn en stund vilket var superroligt då det var jättelängesen sist! Får försöka se till att det inte dröjer så länge till nästa gång :)
Aja, efter de hade vi tänkt träffa Bonden en sväng, men de gick dåligt då han var as kalas och bara la på då man prata me han :p haha.. Sen så for vi hem till Emme och så h'mtade jag å Ewe lite saker innan vi for hemmåt, jag släppte av henne hemma och sen begav jag mig mot älvsbyn :p
De var väl ungefär vad som hände min lördagkväll :p haha...

Idag händer då inte så himla mycket.. Ska strax göra mig iordning för att fara till mamma och käka middag =) Har inte gjort ett skit idag, ligger fortfarande i sängen och glor tv :p men som sagt måste snart ta tag i mig själv och fixa mig iordning lite :p
Efter jag varit hos mamma så måste jag fara upp till stallet och ta hand om lilla Toysan =) Hade tänkt att försöka hinna med att sola också, men vi får se om det hinns! Måste ju packa idag också för imorgon så åker jag ner till malmö till min älskling :D Blir nog där typ 2 veckor eller nått =) Underbart!




Jag och min underbara vän Sara :)

Kommentarer
Postat av: A L B A & J O H A N N A

fettt cool design !



kram

Postat av: A L B A & J O H A N N A

sV: haha varse!



kram

2009-04-27 @ 17:06:26
URL: http://albaochjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback