Vilken värme!!!

Shit, var nyss ut och sku fixa flaggorna till fotbollsplanen då deet är match senare idag, och gud vad jag höll på å flyta bort! Heeelt sjukt vad det är varmt ute! Imorse kl 07 då jag åkte till jobbet så var det 21 grader varmt! Men jag klagar inte på värmen för snart blir det kallare och regna sku det visst göra nästa vecka också :S
Jag har fått världens kramp typ nedanför revbenen på höger sida också, de kom igår och är fortfarande kvar :@ SUCK! Kan knappt ens gå rakt emellanåt! :(  Och bara en massa skit är det på tvn, lite less datorn blir man också efter ett tag, så tror jag ska gå ut och stekas en stund strax, se hur länge jag pallar med att vara ute :p



8 dagr kvar tills jag åker till min snygging<3 :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Tävlingen är den 27/9, Luleå Sörbyars Ridklubb :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback