OTH!

Ikväll for jag och Simon till Sara i Piteå och kollade på nyaste avsnittet av oth! Bra som vanligt fast det inte hände så himla mkt nytt ;) Men men är ju alltid bra så, haha!
Efter oth så sjöng jag å Sara igenom alla låtarna på min nyaste singstar skiva(svenska disney) :P Kul kul! Vissa låtar gick väl mindre bra än andra å jag lyckades inte vinna alla gånger heller ;)

Sen så for vi in till stan å for på nodo(?) och fikade, det var myspys =) Jag drack en varm choklad med grädde å strössel å chokladsås och fikade en morotskaka och en kokoskaka :D:D Mumma!
Innan vi drog oss hemmåt mot byn igen så hann vi även med ett mål mat på max ;D haha!
Ja Emme jag är tjock jag vet ! ;)

Jag har även hunnit med att gå på byn med min kära mamma idag =) Det var skojjsigt även fast det tog lite väl lång tid på Kleda ;) Vi gick å kollade på mim också men hittade inget av intresse.. Sen gick vi på gårdings och på skoaffärn också, på skoaffärn hittade jag ett par snygga skor som tyvärr inte fick följa med mig hem för dom fanns inte i rätt storlek :( På Gårdings så köpte jag en singstar skiva(som nämts ovan;)) och 3 ögonskuggor och en parfym! :D 

Men nu vet jag inte mer vad jag ska skriva så här avslutas dagens inlägg!

Ps. Den 27/2 - 1/3 kommer jag och några till befinna oss i Sundsvall! :D:D Ds.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Wiihooo Sundsvall ;D

Postat av: Emme ;>

TJOCKIS! HAHAHAA!!

Å om de int hade varit för att ja sku va me D i helgen så hade du ju kunna kommit hi så hade ja kunna äga dig på peter pan låtarna! :D

2009-02-05 @ 15:58:06
URL: http://emmeee.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hejsan :)

2009-02-06 @ 19:44:17
URL: http://justjonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

den parfymen är bäst! min är slut, men har en bodylotion med den iaf :)

2009-02-10 @ 19:22:26
Postat av: sara

den parfymen är bäst! min är slut, men har en bodylotion med den iaf :)

2009-02-10 @ 19:23:15
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback