Nananana

Hatar å komma på rubriker haha.. Dagens största problem!

Melotifestivalen igår då, så dåligt! Var ju massor med bra låtar åsså kommer dom typ 2 sämsta 1a och 2a.. Det om nått känns heeeeeeelt fel! Måns skulle ju vinna med hästlängder tyckte jag (och juryn) ;P Men de svenska folket tyckte tydligen annorlunda.. Fattar inte hur folk tänker!

Helgen har varit relativt lugn, i fredags vert de lite sightseeing i malmö med Danny och Martin :p haha, sen kom danne så då for han jag och Martin på breeze, det var helt okej, lite lite folk, men kul med kareoke ;) Hehe..
     
Klickbara bilder från då vi var på breeze :p

Lördag så såg var jag, Danny och Martin på nån bilmässa å kolla på massa bilar, det var trevligt fast jag inte riktigt förstår mig på bilar mer än om dom är fina eller fula :p Fastnade för en bil faktiskt som gärna hade fått följa mig hem ;P En snygg cab ;) haha.. Efter det for jeg hem ett tag sen hämtade Danny upp mig innan melodifestivalen börja typ.. Vi mötte upp me Martin å sen for vi till nån kompis till dom å kolla mello på projektor :p Sen då de var slut så hände inte jättemkt, vi åkte lite bil å hade beslutsproblem om va vi skulle hitta på så de sluta me att Danne å Martin får å spela tvspel(tror jag iaf :P) och jag å Danny får å kolla på skräckfilm, Prom night, riktigt dålig film, så förutsägbar, man visste precis vad som sku hända hela tiden! Menmen, nu är de söndag, sista lediga dagen för dom som jobbar ;) vilket inte innebär mig just nu ;) hehehee.. Skööööönt! Menmen hem till verkligheten om 2 veckor!

Och luleå har åkt ur slutspelet, tänker inte säga mklt om det förutom att jag är otroligt stolt över laget! Dom har gjort denna säsongen så underbart rolig, i början var dom så ortoligt nertippade och så slutar dom på 5e plats :) Stolt de är vad man är! Nu får vi hoppas att "Osten" och co gör ett bra jobb med nya kontrakt och värvningar så att vi får en lika rolig nästa säsong :) Måste också bara säga att jag saknar att jobba i Coop :)

Å Emma då jag kommer hem får vi hitta på nått då du e ledig! Ta igen lite missad tid(å planera lite österrike ;) hehe) , vi har umgåtts alldeles för lite den senaste tiden!

Kommentarer
Postat av: emma

såklart vi måste göra det=) all förlorad tid vettu!!! he,he, med bra värvningar menar du kocken alltså:D

2009-03-16 @ 11:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback